Începem?

Inainte sa avansam, te rugam sa citesti cu atentie instructiunile de mai jos.

Datele de identificare ale companiei si cartea de identitate a reprezentantului legal

Te rugam sa te asiguri ca detii Certificatul de Inregistrare, Actul Constitutiv si Cartea de identitate, intrucat urmeaza sa le scanam si sa extragem datele relevante.
In ecranele ce urmeaza, ne vei ajuta sa confirmam datele societatii cat si datele tale ca reprezentant legal.
Dupa caz, este posibil sa solicitam si alte documente ale societatii.

Semnatura electronica

Daca detii semnatura electronica calificata, o vei folosi pentru a semna Documentatia contractuala.
Daca nu, te ajutam noi, fii fara griji. In acest scop, partenerii nostrii (certSIGN) vor efectua o identificare la distanta si vor emite un certificate digital pe numele tau, pe care il vei utiliza pentru a semna electronic documentele contractuale.

Camera video si microfon

Pentru identificarea la distanta (aferenta emiterii certificatului digital calificat) vei avea nevoie de camera video si microfon, pentru ca ne vom conecta online.
Te rugam sa te asiguri ca locul in care te afli nu este prea intunecat, nici excesiv de luminos.
Pentru eficienta, iti recomandam sa folosesti un laptop / un PC si orice browser de tip desktop, cu care esti deja obisnuit.

Verificam intern, apoi semnam si noi si deschidem contul

Dupa ce vom prelua toate informatiile de care avem nevoie, mai facem cateva verificari. Daca totul este in regula, semnam si noi si deschidem contul.
Toate documentele le vei primi pe email, alaturi de instructiuni utile despre cum sa accesezi noul cont.

Oricand esti pregatit, poti incepe procesul!

Continua